Uwaga: jeśli ktoś z Państwa chciałby, abym coś sprawdził – proszę o maila lub issue na gicie. Jeśli nie odpisuję w ciągu 48 godzin, to świadczy, że nie dostałem notyfikacji – proszę o ponowny kontakt.
Uwaga6: jeśli ktoś z Państwa ma problemy z formatowaniem tekstu w Wordzie, proponuję pisanie w LaTeXu. Mogę Państwu pomóc z formatowaniem – proszę wtedy o założenie bezpłatnego konta w serwisie https://www.overleaf.com/ i przesłanie mi adresu email podanego podczas rejestracji.
Informacja dla osób, które nie złożyły pracy inżynierskiej w terminie: bardzo proszę o wyrobienie się napisaniem tekstu i wykonaniem aplikacji do końca kwietnia. Maj będzie czasem dla mnie na sprawdzenie i ew. poprawki. Obrony ostatnie będą w czerwcu. Jeśli nie wyrobią się Państwo z terminami, to istnieje ryzyko „spadnięcia” na rok niżej (to wiąże się z koniecznością zaliczenia brakujących przedmiotów wynikających z różnic programowych) – może to być odpłatne.
Jeśli przy niektórych wpisach lub plikach jest prośba o hasło, to jest takie same jak w poprzednim semestrze.
Organizacja przedmiotu – link.
Struktura tekstu pracy inżynierskiej – link.
Poradnik do synonimów – link
Wskazówki zebrane – link.
Przed obroną – link.
Archiwum prac dyplomowych – link.
Jak uzyskać konto w APD? – link.
Co wydrukować i jak oprawić? – link.
Info o płycie – link.
FAQ – link (na hasło).
Materiały z pierwszego semestru pracowni dyplomowej – link.
Zadania na „wakacje” – link.
Lista tutoriali – link.
Zasady „odpytki” z pytań na egzamin dyplomowy – link.
Jak wygląda ocena pracy dyplomowej? – link (na hasło).
Materiały o LaTeXu – link.
Game Design Document – link.
Serwisy z muzyką do wykorzystania – link.
Pomysły na „rozdziały teoretyczne” – link (na hasło).
Odpowiedzi na wybrane pytania na egz. dyplomowy – link (na hasło).
Blender/Unity/Mapy – link.
Książki, videokursy związane z Unity na NASBI – link, spis.
Pisanie testów jednostkowych w Unity 3D – link.
Obiektówka w Unity 3D – link