Pracownia dyplomowa 2

Uwaga: jeśli ktoś z Państwa chciałby, abym coś sprawdził – proszę o maila lub issue na gicie. Jeśli nie odpisuję w ciągu 48 godzin, to świadczy, że nie dostałem notyfikacji – proszę o ponowny kontakt.

Uwaga6: jeśli ktoś z Państwa ma problemy z formatowaniem tekstu w Wordzie, proponuję pisanie w LaTeXu. Mogę Państwu pomóc z formatowaniem – proszę wtedy o założenie bezpłatnego konta w serwisie https://www.overleaf.com/ i przesłanie mi adresu email podanego podczas rejestracji.

Informacja dla osób, które nie złożyły pracy inżynierskiej w terminie: bardzo proszę o wyrobienie się napisaniem tekstu i wykonaniem aplikacji do końca kwietnia. Maj będzie czasem dla mnie na sprawdzenie i ew. poprawki. Obrony ostatnie będą w czerwcu. Jeśli nie wyrobią się Państwo z terminami, to istnieje ryzyko „spadnięcia” na rok niżej (to wiąże się z koniecznością zaliczenia brakujących przedmiotów wynikających z różnic programowych) – może to być odpłatne.

Regulamin zajęć – pdf, docx.

Jeśli przy niektórych wpisach lub plikach jest prośba o hasło, to jest takie same jak w poprzednim semestrze.

Organizacja przedmiotu – link.

Struktura tekstu pracy inżynierskiej – link.

Poradnik do synonimów – link

Wskazówki zebrane – link.

Przed obroną – link.

Archiwum prac dyplomowych – link.

Jak uzyskać konto w APD? – link.

Co wydrukować i jak oprawić? – link.

Info o płycie – link.

FAQ – link (na hasło).

Materiały z pierwszego semestru pracowni dyplomowej – link.

Zadania na „wakacje” – link.

Lista tutoriali – link.

Zasady „odpytki” z pytań na egzamin dyplomowy – link.

Jak wygląda ocena pracy dyplomowej? – link (na hasło).

Materiały o LaTeXu – link.

Game Design Document – link.

Serwisy z muzyką do wykorzystania – link.

Pomysły na „rozdziały teoretyczne” – link (na hasło).

Odpowiedzi na wybrane pytania na egz. dyplomowy – link (na hasło).

Blender/Unity/Mapy – link.

Książki, videokursy związane z Unity na NASBI – link, spis.

Pisanie testów jednostkowych w Unity 3D – link.

Obiektówka w Unity 3D – link