Game Design Document

Przydatne linki:

Literatura:

  • Jeremy Gibson Bond, Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II, wyd. Helion, 2018.
  • Ernest Adams, Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II, wyd. Helion, 2010.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Puzzle and Casual Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Shooter Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Role-Playing Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Adventure Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Vehicle Simulation Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Strategy Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Action and Arcade Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Construction and Simulation Game Design, wyd. New Riders, 2014.
  • Ernest Adams, Fundamentals of Sports Game Design, wyd. New Riders, 2014.