Szanowni Studenci,
W dniach 06.11.2025 r. - 20.12.2025 r. na platformie Moodle
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
Wydział Matematyki i Informatyki
ul. Słoneczna 54
10-710 Olsztyn
e-mail: wmii@matman.uwm.edu.pl
Administratorzy www:
od strony technicznej
mgr inż. Cezary Morawski
Szanowni Studenci,
W dniach 06.11.2025 r. - 20.12.2025 r. na platformie Moodle

Już 22 i 23 listopada 2025 r., Aula Moczarskiego na Wydziale Bioinżynierii Zwierząt (ul. Michała Oczapowskiego 5) zamieni się w arenę najszybszych rąk i najbystrzejszych umysłów.

Jesteś studentem/studentką i marzysz o stworzeniu swojej własnej gry? Teraz masz szansę! Stwórz zespół, przygotuj zgłoszenie i stań do walki z zespołami z całej Polski. Rozwijaj swoje umiejętności w gamedevie pod okiem ekspertów i ekspertek z branży na Cyberiadzie.

Koło Warmińsko-Mazurskie PTI wraz z pracownikami Matematyki i Informatyki UWM w Olsztynie zapraszają na wykład otwarty dla studentów UWM.

Jak tłumaczy założyciel koła i twórca "CAIAK: Conference, AI and Kayaking" meetup ma być platformą łączącą Koła Naukowe zajmujące się AI z całej Polski na podobnej zasadzie, na jakiej robi to konferencja.

Warszawski oddział firmy NVIDIA zaprasza na wirtualne spotkanie, które odbędzie się we wtorek 4 listopada 2025 o godzinie 17:00.

Jeśli Twoja praca (dyplomowa lub naukowa) została obroniona lub opublikowana w 2025 r., zgłoś ją do konkursu „Krok w przyszłość”, organizowanej przez Fundację mBanku.

Zapraszamy wszystkich studentów UWM i mieszkańców Olsztyna na wyjątkowe spotkanie ze światem gier fabularnych i planszowych.
Coś dla fanów mocnych wrażeń

Zapraszamy wszystkich pasjonatów cyberbezpieczeństwa i IT do wzięcia udziału w AGH Cyber Kampus 3.0. Wydarzenie odbywa się 26-27 listopada w Krakowie, na Wydziale Informatyki AGH.

On Friday October 17th John McNamara will be doing an Office Hours, and in it he’ll be talking around how students can differentiate themselves for industry with AI and IBM SkillsBuild - its a high level run through of how students can use AI to solve real problems and we direct them to where the
