Przydatne linki:
- https://forum.gamedev.pl/t/jak-napisac-game-design-document/174
- szablon – link , link2
- przykład2 – link
- przykład Tetris – link
- przykład4 – link
- przykład5 – link
- przykład Simsy – link
- przykład – Prison od Carbon – link
Literatura:
- Jeremy Gibson Bond, Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II, wyd. Helion, 2018.
- Ernest Adams, Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II, wyd. Helion, 2010.
- Ernest Adams, Fundamentals of Puzzle and Casual Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Shooter Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Role-Playing Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Adventure Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Vehicle Simulation Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Strategy Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Action and Arcade Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Construction and Simulation Game Design, wyd. New Riders, 2014.
- Ernest Adams, Fundamentals of Sports Game Design, wyd. New Riders, 2014.