Wskazówki zebrane

  • Skorzystanie z opcji PRO na Githubie (o ile konto używane jest tylko do celów edukacyjcnych) – https://education.github.com/
  • „zakazane słowa”, których sugeruję nie używać w tekście bez ich wyjaśnienia: silnik, silnik programu, silnik gry, tekstura.
  • przy omawianiu historii danego danego gatunku gier, warto podać jakieś źródło (jakaś strona www lub książka), mile widziane zweryfikowanie w dwóch niezależnych źródłach czy to na podstawie czego piszemy jest rzeczywiście prawdziwe, nie warto szukać na siłę wzorców sprzed XX wieku (o ile w sposób naturalny nie istnieją)
  • warto nie używać słów, których się nie rozumie (nawet w części teoretycznej)
  • warto przemyśleć pisanie tekstu: rozdziały dotyczące projektu czy implementacji nie powinny być krótsze niż rozdziały wprowadzające/teoretyczne
  • osoby piszące w parach powinny we wstępie/wprowadzeniu napisać uzasadnienie dlaczego projekt/praca inżynierska wykonywane jest wspólnie. Każdy rozdział/podrozdział musi mieć określonego autora/autorów. Większość z nich nie może być wspólna. We wstępie warto jakoś opisać podział rozdziałów.