Blender – modelowanie postaci

Wspaniała przygoda, w trakcie której przegooglaliśmy internety za obrazkami konceptowymi. Następnie zapoznaliśmy się ze sposobem wczytania ich w Blenderze i, w oparciu o nie, wykorzystaniem wyświetlania ortogonalnego do przygotowania szkicu postaci za pomocą krawędzi i wierzchołków w 3D. Ostatecznie, tytanicznym wysiłkiem ekstrudowania i skalowania wierzchołków udało nam się wymodelować but postaci… no, i trochę innych rzeczy, bo po poznaniu podstawowej zasady to już była kwestia dokończenia roboty.

Maya – wstęp

Prezentacja mająca na celu pokazanie podstawowych narzędzi w środowisku Autodesk Maya 2013, rozpoczynając od możliwości zainstalowania wersji studenckiej,poprzez zakładanie nowych projektów, ustawiania widoku, obracania kamerą, dodawania i modyfikowania meshu, podstaw nakładania materiału i textur i grupowania obiektów. Pokazanie różnic i podobieństw w stosunku do Blendera.

 

Stały termin spotkań

Spotkanie : czwartek 15:00 sala D2/8.

Do ustalenia stały termin spotkań. Wszelkie zmiany odnośnie dnia, godziny i sali będą zamieszczane na stronie.

Spotkanie organizacyjne

W środę 28.10.2015 odbyło się pierwsze spotkanie koła.