Wspaniała przygoda, w trakcie której przegooglaliśmy internety za obrazkami konceptowymi. Następnie zapoznaliśmy się ze sposobem wczytania ich w Blenderze i, w oparciu o nie, wykorzystaniem wyświetlania ortogonalnego do przygotowania szkicu postaci za pomocą krawędzi i wierzchołków w 3D. Ostatecznie, tytanicznym wysiłkiem ekstrudowania i skalowania wierzchołków udało nam się wymodelować but postaci… no, i trochę innych rzeczy, bo po poznaniu podstawowej zasady to już była kwestia dokończenia roboty.
Maya – wstęp
Prezentacja mająca na celu pokazanie podstawowych narzędzi w środowisku Autodesk Maya 2013, rozpoczynając od możliwości zainstalowania wersji studenckiej,poprzez zakładanie nowych projektów, ustawiania widoku, obracania kamerą, dodawania i modyfikowania meshu, podstaw nakładania materiału i textur i grupowania obiektów. Pokazanie różnic i podobieństw w stosunku do Blendera.
Stały termin spotkań
Spotkanie : czwartek 15:00 sala D2/8.
Do ustalenia stały termin spotkań. Wszelkie zmiany odnośnie dnia, godziny i sali będą zamieszczane na stronie.
Spotkanie organizacyjne
W środę 28.10.2015 odbyło się pierwsze spotkanie koła.