Zasady oddawania projektów
– mail piojas@matman.uwm.edu.pl w temacie proszę o podanie nazwy projektu, w treści imię i nazwisko autora/autorów
– termin – do 23:59 11.12.2016 (zmiana ostateczna dla wszystkich grup!). Ten termin dotyczy również osób z warunku.
– zgodnie ze wcześniejszym informacjami kod ma być umieszczony w serwisie github i zawierać co najmniej 20 commitów (jeśli kod zawiera jakieś „dane wrażliwe” np. hasła, klucze sekretne, jest możliwość umieszczenia kodu w innym serwisie typu git w repozytorium prywatnym, ważne aby była możliwość prześledzenia rozwoju projektu)
– jeśli program był kompilowany w innej wersji VS niż Visual Studio 2013 Community lub Visual Studio 2015 Community, proszę o podanie w treści wiadomości informacji na ten temat
– jeśli do kompilacji programu potrzebne są dodatki (Xamarin, XNA, Monogame, Unity, itp.), również proszę o informację na ten temat
– do oddania powinny być załączone wszystkie pliki projektu (łącznie z configami, plikiem sln, proj), sugerowane jest również jest również skompilowanie programu w trybie release
– jeśli aplikacja ma być uruchomiana przy wyłączonym antywirusie lub w trybie administratora, proszę o informację w tym zakresie
– jeśli commity dodawane są z jednego konta na githubie, sugerowane jest w commicie dodać inicjały autora, lub w treści wiadomości sprecyzowanie podziału pracy (dot. projektów wspólnych)
– jeśli aplikacja jest dostępna na inne platformy/OSy niż Windows 10, Windows 7 i Android Kitkat, przy ocenie projektu sugerowanym jest dostarczenie właściwego urządzenia (na chwilę) w celu zaprezentowania działania w praktyce aplikacji (nie tylko na poziomie emulatora)
Dla przypomnienia elementy oceny – pdf.
Max to 10 pkt. Za każdy dzień spóźnienia -0.5 pkt.
Kod powinien zostać w chmurze do końca semestru. Modyfikacje po oddaniu projektu mogą nie być brane pod uwagę.
Informacje na tej stronie mogą być aktualizowane. Wersja na 3.12.2016 16:45.