Aleksander Denisiuk. UWM

Zaawansowane systemy programowania grafiki. Ćwiczenia.

  1. .. (Powrót)
  2. 2021-02-23: Podstawy OpenGL
  3. 2021-03-09: Przekształcenia w OpenGL
  4. 2021-03-16: Teksturowanie w OpenGL
  5. 2021-03-23: Oświetlenie w OpenGL
  6. 2021-03-30: Mapowanie cienia
  7. 2021-04-13: Modelowanie krzywych Béziera
  8. 2021-04-20: Modelowanie płatów Béziera (Teselacja)
  9. 2021-04-27: Importowanie modelu w OpenGL
  10. 2021-05-04: Modelowanie nieba (SkyBox)
  11. 2021-05-11: Modelowanie mgły
  12. 2021-05-18: Modelowanie przezroczystości oraz Sprajty punktowe
  13. 2021-05-25: Modelowanie wypukłości
  14. 2021-06-01: Modelowanie głębi ostrości (shader obliczeniowy)
  15. Wyniki
  16. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów