Zaawansowane systemy programowania grafiki. Ćwiczenia.
- .. (Powrót)
- 2021-02-23: Podstawy OpenGL
- 2021-03-09: Przekształcenia w OpenGL
- 2021-03-16: Teksturowanie w OpenGL
- 2021-03-23: Oświetlenie w OpenGL
- 2021-03-30: Mapowanie cienia
- 2021-04-13: Modelowanie krzywych Béziera
- 2021-04-20: Modelowanie płatów Béziera (Teselacja)
- 2021-04-27: Importowanie modelu w OpenGL
- 2021-05-04: Modelowanie nieba (SkyBox)
- 2021-05-11: Modelowanie mgły
- 2021-05-18: Modelowanie przezroczystości oraz Sprajty punktowe
- 2021-05-25: Modelowanie wypukłości
- 2021-06-01: Modelowanie głębi ostrości (shader obliczeniowy)
- Wyniki
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów