Podstawę i pokrywkę ekstruduj z mesha (okrąg). Na obrazku dany jest widok podstawki.
Część szklaną stwórz z powierzchni okrąg NURBS. Połącz je (Ctrl+J), przejdź w tyb edycji, wygeneruj powierzchnię (F), dopasuj do kształtu i skonwertuj w mesh (Alt+C). Włącz wygładzanie, przelicz w razie potrzeby wektory normalne. Lawę zamodeluj jako objekty Metaball.
mój materiał dla lawy.
moje ustawienia renderowania (Ambient Occlusion, Bloom, Screen Space Reflections).
mój materiał dla kolby.
dodatkowe ustawienia materiału kolby (Screen Space Refraction).
użyłem trzech świateł Area oraz tła z płaszczyzny z modyfikatorem Bevel.
(3
punkty) Animuj lampę.
Termin oddania zadań:
klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów