Aleksander Denisiuk. UWM

Animacja przegubowej bryły sztywnej

  1. .. (Powrót)
  2. robotHand.ogg (4 punkty) Stwrórz prostą animację ręki-robota na 150 klatek. A może zdołasz zrobić, żeby ręka coś podniosła (dodatkowy punkt)? Tę pracę oddać razem z renderem (można jako pracę domową)
  3. donut13.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Odszumianie: Noise Threshold vs Denoise
    2. Format Wyjściowy
    3. Sprawdzanie poprawności. Face Orientation: Shift+N, Ctrl+Shift+N. Wyłączenie wzorców posypki z renderowania. Niepożądane przecięcia. Sprawdzenie oświetlenia. Color Management => View Transform => False Color. Poprawki materiałów, posypki
    4. Dodanie średnich obiektów
    5. Ustawienia środowiska: Air, Dust
    6. Głębia ostrości
    7. Motion Blur
  4. donut14.mp4 (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Projekt Video Editing
    2. Skróty Shift+A, A
    3. Frame Rate
    4. Powtórzenie ostatniej klatki
    5. Zanikanie na końcu
    6. Ustawienia kodowania
    7. Przysłać tylko film (Medium Quality)
  5. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów