Aleksander Denisiuk. UWM

System cząstek

  1. .. (Powrót)
  2. firework.mkv (2 punkty) Zamodeluj fajerwerk
    1. Cząstkom daj materiał Emission, zwiększ parametr Strength
    2. W ustawieniach renderowania włącz Ambient Occlusion, Bloom oraz Screen Space Reflection
    3. W ustawieniach cząstek zmniejsz Field Weights=>Gravity, aktywuj losowość
  3. wybuch.mkv (2 punkty) Zamodeluj wybuch
  4. asfalt.png Mój materiał dla asfaltu
  5. deszcz.mkv (2 punkty) Dodaj deszcz do sceny z latarnią. Poeksperymentuj z materiałem, żeby twój deszcz wyglądał lepiej, niż mój. Zamodeluj głębię ostrości. Zwróć uwagę na parametr F-Stop. Można oddać jako zadanie domowe
  6. uwaga.jpg Upewnij się, że pliki blend nie zawierają cache'a cząstek.
  7. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów