Aleksander Denisiuk. UWM

Podstawy animacji

  1. .. (Powrót)
  2. latarnianimowana.mkv (4 punkty) Utwórz animację latarni w częstotliwości 25 fps na 8 sekund. Animuj kamerę (łódź z kamerą płynie ku brzegowi), wodę, latarnię. A może chmury też?
  3. uwaga.jpg Zadanie oddać razem z renderem! Można jako zadanie domowe. Zapisz animację w dowolnym formacie (sugeruję format FFmpeg video w rozdzielczości 1280×720px (albo720×480)).
  4. donut09.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Image Reference
    2. Edit Mode: Skróty 1, 2, 3
    3. Ekstrudowanie
    4. Edge Select Mode: Skrót Shit+Alt+Click
    5. Clamp Overlap
    6. Usuwanie pokrywających się wierzchołków
    7. Połączenie okien
    8. Zmiana rozmiaru kamery na podglądzie
    9. Ustawienie kamery
    10. Obrót dookoła lokalnej osi
    11. Zmiana posypki na losowych obiektach
    12. Skrót R,R
    13. Zmiana koloru polewy
    14. Zmiana nazw obiektów
    15. Materiał do talerza
    16. Od tego zadania proszę przysyłać same rendery
  5. donut10.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Tekstura nieba: World=>Surface=>Color=>Sky Texture
    2. Zmiana ekspozycji: Render Settings=>Color Management=>Exposure
    3. Słońce: Rotation, Elevation, Size
    4. Przesuwanie blatu i ściany
    5. Snapping Mode: Skróty G, B
    6. Usunięcie Ścian
    7. Inset: Skrót I w Edit Mode
    8. Materiał dla jednej ściany
    9. Intensywność słońca
    10. Import kolekcji
    11. Instalacja dodatków
  6. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów