.. (Powrót) (4
punkty ) Utwórz animację latarni w częstotliwości 25 fps na 8 sekund. Animuj kamerę (łódź z kamerą płynie ku brzegowi), wodę, latarnię. A może chmury też? Zadanie oddać razem z renderem! Można jako zadanie domowe. Zapisz animację w dowolnym formacie (sugeruję format FFmpeg video w rozdzielczości 1280×720px (albo720×480)).
(1 punkt ) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:Image Reference Edit Mode: Skróty 1 , 2 , 3 Ekstrudowanie Edge Select Mode: Skrót Shit+Alt+Click Clamp Overlap Usuwanie pokrywających się wierzchołków Połączenie okien Zmiana rozmiaru kamery na podglądzie Ustawienie kamery Obrót dookoła lokalnej osi Zmiana posypki na losowych obiektach Skrót R,R Zmiana koloru polewy Zmiana nazw obiektów Materiał do talerza Od tego zadania proszę przysyłać same rendery (1 punkt ) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:Tekstura nieba: World =>Surface =>Color =>Sky Texture Zmiana ekspozycji: Render Settings =>Color Management =>Exposure Słońce: Rotation , Elevation , Size Przesuwanie blatu i ściany Snapping Mode: Skróty G , B Usunięcie Ścian Inset: Skrót I w Edit Mode Materiał dla jednej ściany Intensywność słońca Import kolekcji Instalacja dodatków Termin oddania zadań: klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktówdomowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów
🄯 A. Denisiuk
Strona utworzona: 2007-09-23, ostatnia aktualizacja: 2024-06-05