Aleksander Denisiuk. UWM
Podstawy animacji
- .. (Powrót)
- (4 punkty) Utwórz animację latarni w częstotliwości 25 fps na 8 sekund. Animuj kamerę (łódź z kamerą płynie ku brzegowi), wodę, latarnię. A może chmury też?
- Zadanie oddać razem z renderem! Można jako zadanie domowe. Zapisz animację w dowolnym formacie (sugeruję format FFmpeg video w rozdzielczości 1280×720px (albo720×480)).
- (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Image Reference
- Edit Mode: Skróty 1, 2, 3
- Ekstrudowanie
- Edge Select Mode: Skrót Shit+Alt+Click
- Clamp Overlap
- Usuwanie pokrywających się wierzchołków
- Połączenie okien
- Zmiana rozmiaru kamery na podglądzie
- Ustawienie kamery
- Obrót dookoła lokalnej osi
- Zmiana posypki na losowych obiektach
- Skrót R,R
- Zmiana koloru polewy
- Zmiana nazw obiektów
- Materiał do talerza
- Od tego zadania proszę przysyłać same rendery
- (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Tekstura nieba: World=>Surface=>Color=>Sky Texture
- Zmiana ekspozycji: Render Settings=>Color Management=>Exposure
- Słońce: Rotation, Elevation, Size
- Przesuwanie blatu i ściany
- Snapping Mode: Skróty G, B
- Usunięcie Ścian
- Inset: Skrót I w Edit Mode
- Materiał dla jednej ściany
- Intensywność słońca
- Import kolekcji
- Instalacja dodatków
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów