Aleksander Denisiuk. UWM

Ustawienia środowiska

  1. .. (Powrót)
  2. brzeg_latarnia.jpg (½ punktu) Zaimportuj latarnię do sceny z brzegiem (menu File, Append)
  3. brzeg_latarnia_niebo.jpg (½ punktu) Dodaj do sceny niebo
  4. shader_niebo.png Shader dla nieba
  5. brzeg_latarnia_niebo_chmury.jpg (1 punkt) Dodaj chmury
  6. shader_niebo_chmury.png Shader dla chmur
  7. brzeg_latarnia_niebo_chmury_mgla.jpg (1 punkt) Dodaj mglę
  8. shader_niebo_chmury_mgla.png Shader dla mgły
  9. latarniaZeSwiatlem.png (½ punktu) Zapal światło na latarni
  10. latarniaZeSwiatlem1280.png (½ punktu) Wyrenderuj obrazek png o rozdzielczości 1280 x 1024 (dopasuj rozmiar do rozdzielczości swojego ekranu). Ustaw jako tapetę na swoim komputerze (przysłać razem z plikiem blend plik jpeg albo png)
  11. donut07.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. 3D kursor. Skrót Shift+RightClick
    2. Clipping Start Distance
    3. Modyfikator Bevel. Skrót Ctrl+B
    4. Dodanie nowych wierzchołków. Skrót Ctrl+R
    5. Modyfikator SimpleDeform. Origin Point. Set Origin to Geometry
    6. Kolekcje. Skrót M
    7. Oddzielenie wspólnie używanych zasobów (posypki)
    8. Uwaga o pinezce
    9. Checkboksy Separate Children, Reset Children, Pick Instance
    10. Nod Rotate Euler. Lokalny układ współrzędnych
    11. Nod Random Value. Jednoczesne wprowadzenie wartości dla X, Y, Z. Wartość tau. Poprawka Distance Min. Skalowanie
  12. donut08.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Link materials. Skrót Ctrl+L
    2. Nody Object Info, Color Ramp
    3. Jeden z materiałow Metallic, reszta — matowe
    4. Kreatywność: zrób coś fajnego
    5. Ustawienie kamery: skrót Shift+~
    6. Fly Navigation. Skróty W, A, S, D, E, Q
    7. Cycles: renderowanie na karcie graficznej
    8. Ustawienie światła: skrót Alt+G
    9. Materiał: Subsurface Scattering
    10. Spróbuj samodzielnie zamodelować talerz.
  13. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów