Aleksander Denisiuk. UWM

Matematyczne podstawy grafiki komputerowej. Ćwiczenia.

  1. .. (Powrót)
  2. 2024-02-20: Podstawy Blendera
  3. 2024-02-27: Podstawy edycji masha
  4. 2024-03-05: Materiały i tekstury
  5. 2024-03-12: Ustawienia środowiska
  6. 2024-03-19: Podstawy animacji
  7. 2024-03-26: System cząstek
  8. 2024-04-09: Postprocessing
  9. 2024-04-16: Animacja przegubowej bryły sztywnej
  10. 2024-05-07: Animacja na kościach
  11. 2024-05-21: Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS
  12. 2024-06-04: Klucze deformacji mesha
  13. 2024-06-06: Camera tracking
  14. Wyniki
  15. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów