Matematyczne podstawy grafiki komputerowej. Ćwiczenia.
- .. (Powrót)
- 2024-02-20: Podstawy Blendera
- 2024-02-27: Podstawy edycji masha
- 2024-03-05: Materiały i tekstury
- 2024-03-12: Ustawienia środowiska
- 2024-03-19: Podstawy animacji
- 2024-03-26: System cząstek
- 2024-04-09: Postprocessing
- 2024-04-16: Animacja przegubowej bryły sztywnej
- 2024-05-07: Animacja na kościach
- 2024-05-21: Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS
- 2024-06-04: Klucze deformacji mesha
- 2024-06-06: Camera tracking
- Wyniki
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów