Aleksander Denisiuk. UWM

Podstawy animacji oraz system cząstek

  1. .. (Powrót)
  2. latarnianimowana.mkv (3 punkty) Utwórz animację latarni w częstotliwości 25 fps na 8 sekund. Animuj kamerę (łódź z kamerą płynie ku brzegowi), wodę, latarnię. A może chmury też?
  3. deszcz.mkv (3 punkty) Dodaj deszcz do sceny z latarnią. Poeksperymentuj z materiałem, żeby twój deszcz wyglądał lepiej, niż mój. Zamodeluj głębię ostrości. Zwróć uwagę na parametr F-Stop.
  4. uwaga.jpg Zadanie oddać razem z renderem! Można jako zadanie domowe. Zapisz animację w dowolnym formacie (sugeruję format FFmpeg video w rozdzielczości 1280×720px (albo720×480)). Upewnij się, że plik blend nie zawiera cache'a cząstek.
  5. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów