Aleksander Denisiuk. UWM
Ustawienia środowiska
- .. (Powrót)
- (½ punktu) Zaimportuj latarnię do sceny z brzegiem (menu
File
,Append
) - (½ punktu) Dodaj do sceny niebo
- Shader dla nieba
- (1 punkt) Dodaj chmury
- Shader dla chmur
- (1 punkt) Dodaj mglę
- Shader dla mgły
- (½ punktu) Zapal światło na latarni
- (½ punktu) Wyrenderuj obrazek png o rozdzielczości 1280 x 1024 (dopasuj rozmiar do rozdzielczości swojego ekranu). Ustaw jako tapetę na swoim komputerze (przysłać razem z plikiem
blend
plikjpeg
albopng
) - (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Ukrycie obiektów
- Noise Texture:
details
- Bump:
distance
- (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Dodanie obrazka tekstury, ustawienie odpowiedniego nodu w shaderze materiału
- Kolorowanie tekstury
MixRGB
Overlay
- Nie zapomnij przysłać obrazek tekstury.
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów