Aleksander Denisiuk. UWM
Ustawienia środowiska
- .. (Powrót)
(½ punktu) Zaimportuj latarnię do sceny z brzegiem (menu File,Append)
(½ punktu) Dodaj do sceny niebo
Shader dla nieba
(1 punkt) Dodaj chmury
Shader dla chmur
(1 punkt) Dodaj mglę
Shader dla mgły
(½ punktu) Zapal światło na latarni
(½ punktu) Wyrenderuj obrazek png o rozdzielczości 1280 x 1024 (dopasuj rozmiar do rozdzielczości swojego ekranu). Ustaw jako tapetę na swoim komputerze (przysłać razem z plikiem blendplikjpegalbopng)
(1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:- Ukrycie obiektów
- Noise Texture:
details - Bump:
distance
(1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:- Dodanie obrazka tekstury, ustawienie odpowiedniego nodu w shaderze materiału
- Kolorowanie tekstury
MixRGBOverlay- Nie zapomnij przysłać obrazek tekstury.
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów