Aleksander Denisiuk. UWM

Ustawienia środowiska

  1. .. (Powrót)
  2. brzeg_latarnia.jpg (½ punktu) Zaimportuj latarnię do sceny z brzegiem (menu File, Append)
  3. brzeg_latarnia_niebo.jpg (½ punktu) Dodaj do sceny niebo
  4. shader_niebo.png Shader dla nieba
  5. brzeg_latarnia_niebo_chmury.jpg (1 punkt) Dodaj chmury
  6. shader_niebo_chmury.png Shader dla chmur
  7. brzeg_latarnia_niebo_chmury_mgla.jpg (1 punkt) Dodaj mglę
  8. shader_niebo_chmury_mgla.png Shader dla mgły
  9. latarniaZeSwiatlem.png (½ punktu) Zapal światło na latarni
  10. latarniaZeSwiatlem1280.png (½ punktu) Wyrenderuj obrazek png o rozdzielczości 1280 x 1024 (dopasuj rozmiar do rozdzielczości swojego ekranu). Ustaw jako tapetę na swoim komputerze (przysłać razem z plikiem blend plik jpeg albo png)
  11. donuts01e07.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Ukrycie obiektów
    2. Noise Texture: details
    3. Bump: distance
  12. donuts01e08.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodanie obrazka tekstury, ustawienie odpowiedniego nodu w shaderze materiału
    2. Kolorowanie tekstury
    3. MixRGB
    4. Overlay
    5. Nie zapomnij przysłać obrazek tekstury.
  13. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów