(3
punkty) Zamodeluj lampę lawową. Jeżeli panujesz zrobić zadanie domowe, tego zadania można nie oddawać.
Podstawę i pokrywkę ekstruduj z mesha (okrąg). Na obrazku dany jest widok podstawki
Część szklaną stwórz z powierzchniokrąg NURBS. Połącz je (Ctrl+J), w trybie edycji wygeneruj powierzchnię (F), dopasuj do kształtu i skonwertuj w mash (Alt+C). Włącz wygładzanie, przelicz w razie potrzeby wektory normalne. Ustaw parametry przezroczystości, aby mieć efekt przezroczystego żelu (ja mam IOR 1,2). Lawę dodaj jako meta-obiekty. Do materiału lawy dodaj właściwość emit. Dodaj lampę point na dno lampy. Wyłącz cienie tej lampy.
(2
punkty) Zadanie domowe: animuj lampę. Zadanie oddać razem z renderem!
Termin oddania zadań:
klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów