Aleksander Denisiuk. UWM

Szkło, płyny

  1. .. (Powrót)
  2. donuts03e03.jpg (2 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Szkło: Transmission, Roughness
    2. Kopiowanie materiału na spodek
    3. Poprawka Base Color
    4. Relacja parentowania Spodek—>Filiżanka
    5. Ustawienie obiektów
    6. Dodawanie płynu
      • duplikacja części masha filiżanki
      • Uzupełnienie ściany plus dodatkowa warstwa wierzchołków
      • zmiana orientacji ścian (wektorów normalnych)
      • relacja parentowania filiżanka—>płyn
      • druga dodatkowa warstwa wierzchołków
      • skalowanie masha płynu
    7. Modelowanie napięcia powierzchniowego
    8. Woda ma współczynnik załamania 1,3
  3. donuts03e04.jpg (2 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. „Oddzielić” materiał
    2. Volume — światło wolumetryczne
    3. Pracę oddać razem z renderem
  4. donuts03e05.jpg (2 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. UV unwrap
      • zastosowanie skalowania
      • wtyczka UV Squares
    2. Dodanie drugiego materiału
      • przypisanie do części wierzchołków
      • obrazek z tekstura umieścić w bieżącym katalogu, do mnie nie przysyłać
      • przeskalować i ewentualnie obrócić UV
      • StrengthNormal Map
    3. Pracę oddać razem z renderem
  5. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów