Aleksander Denisiuk. UWM
Szkło, płyny
- .. (Powrót)
- (2
punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Szkło: Transmission, Roughness
- Kopiowanie materiału na spodek
- Poprawka Base Color
- Relacja parentowania Spodek—>Filiżanka
- Ustawienie obiektów
- Dodawanie płynu
- duplikacja części masha filiżanki
- Uzupełnienie ściany plus dodatkowa warstwa wierzchołków
- zmiana orientacji ścian (wektorów normalnych)
- relacja parentowania filiżanka—>płyn
- druga dodatkowa warstwa wierzchołków
- skalowanie masha płynu
- Modelowanie napięcia powierzchniowego
- Woda ma współczynnik załamania 1,3
- (2
punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- „Oddzielić” materiał
- Volume — światło wolumetryczne
- Pracę oddać razem z renderem
- (2
punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- UV unwrap
- zastosowanie skalowania
- wtyczka UV Squares
- Dodanie drugiego materiału
- przypisanie do części wierzchołków
- obrazek z tekstura umieścić w bieżącym katalogu, do mnie nie przysyłać
- przeskalować i ewentualnie obrócić UV
- Strength w Normal Map
- Pracę oddać razem z renderem
- UV unwrap
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów