Aleksander Denisiuk. UWM

Tekstury proceduralne

  1. .. (Powrót)
  2. donuts02e04.jpg (1.5 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodanie tekstury Noise texture
    2. Aktywacja wtyczki Node Wrangler
    3. Node Displacement
    4. Przeskalowanie tekstury
    5. Dodatkowy modyfikator Subdivision Surface (w razie potrzeby)
    6. Mój plik waży 6,6M
  3. donuts02e05.jpg (2 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodanie drugiej tekstury Noise Texture (tryb mieszania: Add)
    2. Dodanie nodu ColorRamp
    3. Wykorzystanie wyjścia nodu Add do „przypiekania” wypukłości na powierzchni pączka (tryb mieszania: Overlay)
    4. Uwagi końcowe Andrew Price'a
  4. uwaga.jpg Uwaga: pracę oddać razem z renderem
    • proponowany schemat nazw plików renderów: donuts02e03.jpeg — poziom 2, tutorial 3
    • można oddać jeden plik blend z ostatecznym wynikiem ćwiczenia
  5. donuts03e01.jpg (1 punkt) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodanie obrazka filiżanki z kawą jako Reference Image
    2. Przeskalowanie obrazka
    3. Dodanie walca:
      • dopasowanie kształtu (Ctrl+R)
      • modyfikatory
      • dodatkowa warstwa wierzchołków u góry
      • poprawka dna filiżanki
    4. Mój plik nadal waży 6,6M (nie wciskałem Apply przy modyfikatorach)
  6. donuts03e02.jpg (1.5 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodawanie uszka filiżanki
      • obrót masha
      • Extrude
      • narzędzie Spin
      • narzędzie Bridge
      • narzędzie Edge Crease
      • powiększyć Subdivisions?
    2. Spodek
      • wypełniony okrąg, 16 wierzchołków
      • podział, proportional editing
      • rąbek na dnie spodka
      • jeżeli pomyliłaś się jak Andrew Price, popraw mash jak on
      • wyostrzenie rąbka
    3. Mój plik waży teraz 6,7M
  7. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów