Rzeźbienie i podstawy materiałów
- .. (Powrót)
- (2
punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
- Tworzenie kopii zapasowej
- Rzeźbienie pączka:
- zastosować modyfikator Subdivision Surface
- zakładka Sculpting
- Rzeźbienie polewy:
- pokazać (unhide,
Alt+H
) ukryte wierzchołki - Zwiększyć podział w Subdivision Surface
- Używane pędzle: Inflate, Smooth, Grab, Draw
- Dociągnąć krople polewy do pączka
- (2
punkty) Tutorial Na co zwrócić uwagę:
- Dodanie płaszczyzny
- Relacja parentowania
- Silniki renderujące: Eevee vs Cycles
- Włączenie renderowania na karcie graficznej
- Podgląd przez kamerę: Lock Camera View
- Eksperymenty z ustawieniami światła
- Prosty materiał dla płaszczyzny
- (2
punkty) Tutorial Na co zwrócić uwagę:
- Podstawowe właściwości materiałów:
- Base Color
- Roughness
- Subsurface
- Subsurface Color
- Subsurface Radius
- Podział okna
- Zmiana ekspozycji (Color Management —> View Transform —> False Color)
- Ustawienia renderowania (Samples)
- Odszumienie
- Panel Compositing, nod Denoise
- Tryb Image Editing
Ctrl+Space
- Termin oddania zadań:
- klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
- domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów