Aleksander Denisiuk. UWM

Rzeźbienie i podstawy materiałów

  1. .. (Powrót)
  2. donuts01e05.jpg (2 punkty) Tutorial. Na co zwrócić uwagę:
    1. Tworzenie kopii zapasowej
    2. Rzeźbienie pączka:
      • zastosować modyfikator Subdivision Surface
      • zakładka Sculpting
    3. Rzeźbienie polewy:
      • pokazać (unhide, Alt+H) ukryte wierzchołki
      • Zwiększyć podział w Subdivision Surface
      • Używane pędzle: Inflate, Smooth, Grab, Draw
    4. Dociągnąć krople polewy do pączka
  3. donuts01e06.jpg (2 punkty) Tutorial Na co zwrócić uwagę:
    1. Dodanie płaszczyzny
    2. Relacja parentowania
    3. Silniki renderujące: Eevee vs Cycles
    4. Włączenie renderowania na karcie graficznej
    5. Podgląd przez kamerę: Lock Camera View
    6. Eksperymenty z ustawieniami światła
    7. Prosty materiał dla płaszczyzny
  4. donuts01e07.jpg (2 punkty) Tutorial Na co zwrócić uwagę:
    1. Podstawowe właściwości materiałów:
      • Base Color
      • Roughness
      • Subsurface
      • Subsurface Color
      • Subsurface Radius
    2. Podział okna
    3. Zmiana ekspozycji (Color Management —> View Transform —> False Color)
    4. Ustawienia renderowania (Samples)
    5. Odszumienie
      • Panel Compositing, nod Denoise
      • Tryb Image Editing
      • Ctrl+Space
  5. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów