Aleksander Denisiuk. UWM

Modelowanie i wizualizowanie 3W grafiki. Ćwiczenia. Studia stacjonarne

  1. .. (Powrót)
  2. 2020-02-25: Podstawy Blendera
  3. 2020-03-04: Edycja masha
  4. 2020-03-18: Rzeźbienie i podstawy materiałów
  5. 2020-03-25: Cząstki, materiały, tekstury
  6. 2020-04-01: Tekstury proceduralne
  7. 2020-04-08: Szkło, płyny
  8. 2020-04-15: Ustawienia sceny, kompozycja
  9. 2020-04-22: Przygotowanie Sceny do Importu do OpenGL
  10. 2020-04-29: Animacja
  11. 2020-05-06: Animacja przegubowej bryły sztywnej
  12. 2020-05-13: Modelowanie za pomocą powierzchni NURBS
  13. 2020-05-20: Animacja na kościach
  14. 2020-05-27: Klucze deformacji mesha
  15. Wyniki
  16. Termin oddania zadań:
    • klasowych: na zajęciach. Zadania, oddane po terminie, warte są połowę punktów
    • domowych: do momentu, gdy się pojawi następne zadanie. Zadania, oddane po terminie, warte są 0 (słownie: zero) punktów